همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است
سرخط خبرها

۲ فوتی و ۴ مسموم به دلیل انتشار گاز ترش در پالایشگاه سرخس| نشت گاز مهار شده و هیچ خطری مردم سرخس را تهدید نمی‌کند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۰۸۴۹
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
۲ فوتی و ۴ مسموم به دلیل انتشار گاز ترش در پالایشگاه سرخس| نشت گاز مهار شده و هیچ خطری مردم سرخس را تهدید نمی‌کند+ فیلم
فرماندار شهرستان سرخس گفت: به دلیل نشت گاز ترش در یکی از واحد‌های پالایشگاه سرخس ۵ نفر دچار مسمومیت شدند و ۱ نفر هم فوت کرد.

حسن نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره حادثه عصر امروز در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار کرد: فصل تابستان زمان اورهال بخش‌های مختلف پالایشگاه می‌باشد که به دلیل تعمیر و اورهال یکی ازشیر فلکه‌های صنعتی مخازن مجموعه، گازی که بای پس گردیده بود باعث انتشار گاز ترش می‌شود. به هیچ عنوان انفجاری رخ نداده است و فقط نشت گاز بوده است و این اتفاق باعث می‌شود تا کارکنانی که در آن منطقه در حال تعمیر بوده اند، این گاز را استنشاق کنند که این مورد باعث مسمومیت این افراد می‌شود.

وی ادامه داد: استنشاق گاز ترش برای ۶ نفر از کارکنان رخ می‌دهد که این موضوع باعث فوت یکی از کارکنان زحمت کش پالایشگاه شده است و ۵ نفر دیگر نیز به دلیل مسمومیت با گاز ترش سریعا به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده اند.

نوری زاده درباره اینکه آیا انتشار گاز ترش برای ساکنان در سرخس خطری را تهدید می‌کند یا خیر گفت: خوشبختانه این اتفاق در حال حاضر مهار شده است. حجم انتشار گاز ترش کم بوده است و شعاع و فضای انتشار گاز حدود ۳۰ متر بوده است و به لطف خدا هیچ خطری هیچ یک از ساکنان شهرستان را تهدید نمی‌کند و بنده نیز هم اکنون در محل حادثه حضور دارم و همانطور که گفتم نشت گاز مهار شده است.

فرماندار شهرستان سرخس افزود: نشت گاز مربوط به بای پس شیرفلکه‌های صنعتی یکی از مخازن بوده است و مربوط به نشت از لوله نبوده است. در حال حاضر نیز روند تولید و تزریق گاز در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس طبق روال عادی ادامه دارد و هیچ خللی در امور جاری پلایشگاه ایجاد نشده است.

یحیی فیضی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد نیز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، فوت نفر دوم این حادثه را تائید کرد و گفت: متاسفانه طی این حادثه ۶ نفر به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند که یکی از این افراد به دلیل شدت مسمومیت نیز فوت می‌کند.
 
بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار شهرآرانیوز، متاسفانه آقای مهندس کاظم میری مسئول راه اندازی واحد مذکور و آقای مصطفی سنجرانی از کارکنان پیمانکار تعمیرات اساسی مشغول در آن واحد به رحمت خدا رفتند.
 
با انجام کامل معاینات پزشکی کارکنانی که در محل نشتی گاز حضور داشته اند، در حال حاضر تعداد مصدومان ۶ نفر است که تعداد ۳نفر از این عزیزان به نام‌های آقایان ابراهیم اسدزاده، یعقوب سنجرانی و هاتف کلالی در کلینیک غدیر صنعت نفت سرخس بصورت سرپایی مداوا و تحت نظر قرار دارند و حال عمومی آن‌ها مساعد است.
 
۳نفر دیگر از این عزیزان به نام‌های آقایان یونس فتحی، منوچهر علیمیرزایی و موسی دهقان هم جهت مداوا و درمان تکمیلی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد اعزام شدند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->